A bocian priletí za...

Sep 30, 2010

Narodeninová torta

Tak som prvýkrát piekla tortu (pre svoju dra(u)hú polovičku). 2 druhy cesta (klasické piškótové a orechové) a 2 druhy plnky (vanilková a s nastrúhanou čokoládou). Pri snahe ozdobiť ju som zistila, že do budúcna nutne potrebujem "profi" zdobítka. Zatiaľ som si musela vystačiť so sáčkom s odstrihnutým rožkom... A aby improvizácie nebolo málo, narodeninové sviečky nahradili tie čajové... Torta sa ale zjedla za 2 dni!





A aby ste si nemysleli, že nič nerobím, tak po večeroch sa pripravujem na vianoce - vyrábam ozdoby na vianočný stromček. Keďže fialovej farby je v našom kuchyňo-obýváku až až, bude tohto roku bielo-strieborno-šedý...


5 comments:

Lusikka said...

Ahoj Mili, Tvoje etujky nemajú chybu, preto máš u mňa ocenenie. Krásne jesenné dni želám. L

Monika said...

Ahoj Mili,dortik vypada skvele! Prvni pokus ?.....ze ty nas tahas za nos:))) Jestli chutnal tak jak vypada tak to musel byt opravdu bajecny.
Ozdoby na stromek z filce jsem vyrabela vloni,titerna prace ale stoji za to!Tesim se az nam na vanoce ukazes ozdobeny strom.
A jeste podekovani za pozvanku do hry.Umozni nam se zase o neco vice poznat:) Preji krasny vikend,Monika.

Gabi said...

Jéééj Mili, ja som sa dnes mordovala s jednou tortičkou! Hádam bude jediteľná:) Ozdôbky sú šikulácke:)Gabi

Aloha přátelé... said...

Ahoj Mili,
pozde ale prece ti dekuji za komentik na blogu a pozvani do hry. Nejak jsem se zasekla, ale rada pozvani prijimam. O vikendu se na to vrhnu.
Preji ti moc hezky vikend, Jana

Mili said...

Ahoj holky, ďakujem za pochvalu, torta bola skutočne moja prvá. Pečiem rada, ale zatiaľ to boli vždy len koláče, bábovky. Estetika pokulháva, ja v tom vidím hroznú nedokonalosť, ale priateľ bol prekvapený a vyzeralo to, že sa mu fakt páči (no..nečakal to :-) )
Moniko, minulý rok som nemala skoro žiadnu výzdobu, keďže sme sa pár dní pred Vianocami sťahovali, takže tento rok mám v pláne sa riadne "vyblázniť" :-)