A bocian priletí za...

Sep 23, 2010

2 HRY

Pozvanie do hry som našla u Verušky . Je to moje úplne prvé pozvanie do hry na blogu a tak mi urobila nesmiernu radosť :-) Týmto veľmi krásne ďakujem.

Pravidla:

uveď, kdo Tě do hry pozval
vyjmenuj 10 věcí , které máš ráda
prostřednictvím komentáře pozvi dalších 10 do hry

Takže ak Vás to zaujíma, mám rada

Mojho chlapa
Ihly, nite, látky, serepetičky...všetko okolo šijacieho stroja a podobných ručných prác
Listopad neboli November a voňu chryzantém, pretože som sa vtedy narodila
Oříška Ronnyho, ktorý nám dovolil s ním býať a motať sa mu popod labky
Vínečko popíjané so spriaznenou dušou či dušami...najlepšie za svitu sviečok dlho do rána :-)
Arómu osladenej kávy s mliekom - najlepšie vypitej na balkóne cez víkend :-)
Noviny, knihy, časopisy..všade skladujem, všade sťahujem a nevyhodím ani pod nátlakom
Internet, pretože je neskutočné, kam všade "s ním" dovidím a dočiahnem
Evanescence, Nightwish, Apocalypticu a podobné hudobné záležitosti..
:-) život a jeho ups and downs...keď sa z bahna hrabem do výšin...keď sa zdola pozerám nahore..

...tak a teraz by som mala pozvať niekoho do hry... 7 dní som blogovala a nakukovala k Vám a všetky ste sa už hry zúčastnili...pozývať Vás ešte raz by bolo zbytočné a tak som si vymyslela novú hru.
Neviem, či sa to smie (ešte nikdy pred tým som sa hry nezúčastnila) a dúfam, že nikoho nenahnevám a neurazím. Ak týmto pretrhnem reťaz, veľmo moc sa ospravedlňujem.

Rozmýšľala som, čo vymyslieť a vnuknutie prišlo hneď a zaraz... máme necelé 4 mesiace do konca roka. A keďže do nového roku by človek mal vstupovať s "upratanou" mysľou a minulosťou, s vyriešenými hriechmi i "hriešikmi", vrátenými požičanými vecami a splatenými dlhmi voči iným i samým sebe... nová hra sa volá:

10 VECÍ, KTORÉ EŠTE CHCEM STIHNÚŤ DO KONCA ROKA 2010

Pravidlá:
1/ napíš, kto Ťa do hry pozval (odkaz na stránku)
2/ napíš si zoznam 10 vecí, ktoré chceš do konca roku stihnúť (nie predsavzatia, to si necháme na Silvestrovskú noc..ale veci, ktoré sa stihnúť dajú a rady by ste ich mali do konca roka "z krku" .. pre dobrý pocit a ľahkú myseľ)
3/ pozvi do hry ďalších 10
4/ priebežne na svojom blogu "maž" zoznam...príspevkom na blog o tom, ktorý z bodov Tvojho zoznamu bol splnený. Fotografická dokumentácia viac než vítaná :-) (na toto sa špeciálne teším)

Tak a tu je moj zoznam:

10 VECÍ, KTORÉ EŠTE CHCEM STIHNÚŤ DO KONCA ROKA 2010

1/ nechať si pichnúť tetanovku (meškám už rok)
2/ ísť na prehliadku k zubárovi (čo sa mojho zdravia týka, som strašný "lempel")
3/ ušiť drahému kapsáče z tej červenej károvanej látky, čo mám v poličke už asi pol roka (mali byť na leto..)
4/ dokončiť reko tej nájdenej skrinky od kontajneru (červenám sa!!! už rok!!!!)
5/ upratať a roztriediť zmluvy a rozne dokumenty do šanónov (byt, banka, poistky, práca...hádžem do ikeáckej krabice bez ladu a skladu, keď niečo potrebujem, čert aby to hľadal)
6/ vymyslieť, komu venujem pletený svetrík na miminko, keďže kamarátkina dcérka už podrástla a novorodenecká veľkosť jej teda nebude...
7/ vlastne tú kamarátku navštíviť, býva na opačnom konci Prahy,  a od porodu (4 mesiace??) som za ňou nestihla ísť a vytúženú dcérku som ešte ani nevidela  (zase sa červenám)
8/ skrátiť a povešať záclony a závesy v obývačke
9/ vybrať a zarámovať fotky zo zbierky kalendárov a rozmiestniť po byte, celkovo byt "odekorovať" aby to bolo i na pozeranie, nie len "fungovanie" a spĺňanie základných životných potrieb (aspoň sa chodím kochať na Vaše blogy...kde beriete ten čas na to všetko? )
10/ nekúpiť žiadnu novú látku, kým nespotrebujem tie, čo mám nakúpené!!! (hm, tak to je asi predsavzatie, takže inak) - spotrebovať všetky látky, ktoré mám, aby som si v novom roku mohla s kľudným svedomím kupovať nové, pretože vlastne nebudem mať žiadne zásoby!!!!

Nuže a do hry by som veľmi rada pozvala:

Šárku
Verušku
Kami
Pet
Moniku
Gabi
Zuzku
Pavlu
Mámu Jupíkovou
Mokopu
Jani

Budem veľmi rada, ak pozvanie do hry prijmete. Zverejniť takto svoje resty a vzájomne sa podporovať pri ich splnení by mohlo byť fajn :-) a veľmi motivujúce.
A vstupovať do nového roku s čistým štítom a bez restov je pekná predstava.
Úprimne... kľudne by som v tom zozname mohla pokračovať a tých bodov nájsť i 50, ale treba si dávať splniteľné ciele :-)

2 comments:

Peti said...

Zdravím Mili,
moc děkuji za pozvání do hry...jak bude trošičku času zapojím se :-))
přeji krásné podzimní dny P.

Mili said...

Ahoj, jsem moc ráda! doufám, že se zapojí i někdo další, ať se můžeme navzájem hecovat, kde jsou ty splněný cíle... i když zatím taky nemám co vymazat :-( se musím polepšit...