A bocian priletí za...

Oct 13, 2010

Moje prvé ocenenie


Lussika  (s ktorou asi máme ako som z jej blogu zistila rovnaký gemerský povod) ma poctila udelením mojho úplně prvého "blogového" ocenenia Kreativ blogger.

Som za neho strašne vďačná, pochybujem, či si ho vobec zaslúžim, keď vidím Vaše krásne blogy a koľko toho stíháte v porovnaní so mnou!
Veľmi ale ďakujem a beriem to ako výzvu k polepšeniu sa :-)
Pravidlá udeľovania tohto ocenenia:

1) Poďakovať osobe, ktorá vám ocenenie venovala
2) Umiestniť logo na svojich stránkach
3) Dať odkaz na osobu, ktorá vám toto ocenenie venovala
4) Napísať o sebe 7 vecí, ktoré môžu zaujímať ostatných
5) Nominovať 7 tvorivých blogov
6) Dať odkazy na vami nominované blogy
7) Napísať na vami nominované blogy komentár, ktorý prezradí vaše menovanie...

Tak 7 vecí o mne:
- milujem svoju posteľ a vylihovanie v nej! je jedno, či už pri aktívnom spánku alebo listovaní časopisov
- s tým je spojená moja nechuť k rannému vstávaniu... najradšej by som sa prebúdzala pol hodiny... pes však chce vyvenčiť a autobus nepočká
- vždy rozrobím spústu vecí, všetko by som chcela a potom na mňa z každého rohu "zízajú" nedodelky :-(
- neznášam žehlenie (vyjma toho, keď šijem a zažehľujem stehy, to je potom iná! ale košele a uteráky..)
- za bryndzovými haluškami a pirohami kamkoľvek!
- čím ďalej tým viac počúvam svoje tik-tak
- v podstate som introvert, nedoverujem neznámym ľuďom a kým sa "neoťukáme" posobím utiahnuto, netklivo až chladno (bolo mi povedané už niekoľkokrát viacerými osobami..) - boli časy, keď som sa snažila sama so sebou bojovať, námaha prestrašná, účinok minimálny.. Takže teraz to beriem tak - kto si počká, ten sa dočká... :-) A našťastie pre mňa sa pár takých v mojom živote objavilo!

Tak a ocenenie posielam ďalej všetkým Vám, ktoré máte šikovné ruky a darí sa Vám krásne zveľaďovať Vaše okolie. Takmer všetky ste už ale toto ocenenie dostali, tak aby som sa neopakovala, nechcela som Vás znovu do tejto hry pozývať.
Všimla som si ale, že nasledovné blogy, kam sa veľmi rada chodím kochať, cenu ešte nedostali a tak si dovolím ju poslať ja:

Danah - http://danah-an.blogspot.com/
Nora - http://designedbynora.blogspot.com/
Lucii - http://lucie-myworld.blogspot.com/

Pekné jesenné dni Vám všetkým!

No comments: