A bocian priletí za...

Mar 26, 2011

Prebudenie zo zimného spánku

Posledných niekoľko mesiacov som jednoducho prespala... ráno som vstávala s nevoľnosťami, večer padala do postele únavou asi pol hodinu po návrate z práce.. a víkendy som dospávala to, čo mi cez týždeň utieklo.
Naše mimi je v brušku už 22 týždňov - zatiaľ sa s nami hrá na schovku, takže netušíme, či je ona a či on.. ale všetky vyšetrenia zatiaľ dopadli v poriadku a my sa pomaly chystáme na rodičovskú premiéru...

A čo sa zatiaľ v mojom živote tehotenstvím zmenilo?

1/ okamžite som prestala s najhorším zlozvykom - cigarety (hrozné, ja viem) - je mi zle, keď ten zápach cítim z ľudí v autobuse alebo v metre, nechápem, ako som mohla tú nechutnú vec tak dlho "provozovať" (sa mi teraz vraví - organizmus si to zariadil sám a nemám ani nejmenšie pokušenie, takže to vobec nie je o pevnej voli)
2/ nepijem kávu - možná i absťáky z kofeinu zapríčinili tú neskutočnú únavu prvých pár mesiacov
3/ naučila som sa raňajkovať (snídat) - každé porušenie tohto rituálu má za následok návštevu záchodovej misy
4/ do minulého týždňa som neumývala riad (nádobí) - prostriedky typu Pur, Jar a pod. vo mne vyvolávali okamžitý dávící reflex, tudíž myčkou sa stal moj drahý (po troch mesiacoch začal vážne uvažovať nad kúpou elektrickej myčky - keďže sa nám do kuchyne nevojde, skúšal, či by nešlo dať ju do kúpeľne... ) - kamarátka sa zastrája, že tento symptóm si "požičia" - celkom sa jej pozdával :-)
5/ ignorujem osobnú váhu v našej kúpelni, nechávam sa stresovať len raz mesačne u doktorky
6/ posledných pár dní začínam "hniezdiť" - vo všetkých smeroch :-) upratujem, pletiem, nakupujem...a odmietam akékoľvek debaty o porode a veci s ním súvisiace :-)







Malá ukážka toho, čo som zatiaľ stihla urobiť vlastnými rukami - dúfam, že toho bude teda o veľa viac!!
Ďakujem tým, čo ste so mnou trpezlivo prečkali tieto krušné chvíle a dúfam, že sa tu budem objavovať častješie nielen ako "nakúkačka" do Vašich blogov, ale i ako aktívny pisateľ :-)

3 comments:

Gabi said...

Teraz sa už zamerať len na tú druhú, krajšiu polovicu tehotenstva a úspešne to dotiahnuť do cieľa:) Prajem veľa zdravia a energie až do finále:)Gabi

punkveruska said...

Ahoj Mili,
už jsi mi tu moc chyběla. Držím palce, ať je vše v pořádku. Své těhotenství jsem prospala a prozvracela, problém mi dělala hlavně lednička a pach z vaření jídla :-D. Neboj, je to vše jen dočasné. ;-)
Krásnou neděli

Věrka

Mili said...

Gabi, Veru, ďakujem za povzbudenia, verím, že už to teraz bude lepšie a ja sa budem mocť začať venovať príjemnejším záležitostiam :-)
Pekný štart do nového týždňa -Vám obom
Mili