A bocian priletí za...

Feb 27, 2010

Žiadne scifi nebude....

Scifi spálňa sa vo finále nekoná. Neviem, či bohužiaľ, alebo našťastie - dodacia lehota 10 týždňov nás ale presvedčila, že nie je nad rýchlu klasiku - Malm z IKEA v strednehnedej farbe s nočnými stolíkmi s panelmi. Ešte chceme dokúpiť komodu, na jej budúcom mieste zatiaľ tróni kartonová archivačná krabica :-O Akiste poznáte, myslím, že 1/3 populácie má doma Malm, tá druhá Hopen :-) (a zvyšná tretina asi viac trpezlivosti)....
Postel, rošty a matrace už teda máme a necelý mesiac si užívame novú kvalitu spánku. Naša spálňa je funkčná, ale nie pekná.. teda, veľké obdobie rozmýšľania a vymýšľania!
Každý deň mám inú víziu a páči sa mi niečo iné!
Momentálne mám pocit, že tam musí byť biela. K tej hnedočervenej farbe nábytku a podlahy si nedokážem predstaviť žiadnu inú farbu. No a nesmiem zabudnúť na biele plastové okno a balkónové dvere.. i steny sú zatiaľ biele... nuže...
Hľadala som inšpiráciu na nete a vymyslela som si kombináciu bielej a zlatej farby. Zatiaľ :-)


No comments: