A bocian priletí za...

Aug 8, 2009

Kabelky, kapsičky, etue, taštičky...jak je libo....






Svůj první šicí stroj, který uměl jenom rovný steh o 3 délkách, jsem dostala od babičky. Začal se čas mé veliké lásky k látkám, krajkám, knoflíkům... Ve víre studií mimo domov a vzrušujícího spoločenského života ale stroj časem zapadl prachem... už ani nefunguje a já vlastně ani nevím, kdy ta osudná chvíle nastala. K svátku jsem ale před časem dostala od člověka mému srdci nejmilejšího šicí stroj nový, s mnoha funkcemi a ohromně obsáhlým manuálem :-)
Mé srdíčko zaplesalo a já si užívám každou chvilku... vrátila jsem se do obchůdku s textilem a galanterií, které se stali mými pouťovými místy po potulkách Prahou. Ráda vybírám hezké látky a představuji si, jak by se dali nejlépe využít. Stroj má čestné místo v mé domácnosti a trávim u něj volné chvilky. Není jich mnoho, ale ten pocit, když se dílo povede, je k nezaplacení. Pokud se budou moje malé dílka líbit i Vám, moc mě to potěší.
Začala jsem šít malé kapsičky, vhodné na sluneční brýle a všechny dívčí poklady... Dílek zatím není mnoho, zato každé je ušité s láskou a pečlivostí...

No comments: