A bocian priletí za...

Aug 19, 2009

Pre drahého






















Dve odpoludnia som strávila šitím košele pre moju drahú polovičku. V obchode som natrafila
na ľanovú textílu s prúžkom a v mojich predstavách som hneď videla hotovú košeľu.
Košeľu som šila úplne prvý krát, okrem légy na gombíky bol najzložitejší golier (najprv som si to chcela uľahčiť tým, že ušijem iba stojačik, ale chlap chcel golier!!!). Profesionálny strih som nemala, použila som košeľu, ktorú rád a stále nosí, prekreslila diely na papier, niekoľkokrát upravovala a až tak som sa dala do strihania látky.
Výsledok sa celkom vydaril, dala som si záležať na štepovaní na chrbte i na golieri - čo nie je úplne najjednoduchšie. Chýbajú už iba gombíky a gombíkové dierky, ale už som nevydržala a aby ste si nemysleli, že zaháľam, narýchlo urobila fotky, aby ste videli moje dielko a mohli samy posúdiť.

No comments: