A bocian priletí za...

Jan 18, 2010

Když se dílo (ne)podaří....

Som marod. Potrebovala som sa nejak zamestnať, aby som ležala v posteli a skutočne sa liečila a neodbiehala ku šijaciemu stroju :-) Mala som doma ešte klbko sivej vlny, tak som si vymyslela, že si uštrikujem čapicu. Pred časom som sa zaregistrovala na http://www.ravelry.com/, fórum pre štrikujúce a hačkujúce maniačky, kde je pod záložkou "patterns" uložené množstvo návodov a postupov, veľa z nich "voľne stiahnuteľných", teda free patterns. Tak som si vybrala postup na nádhernú čiapko-baretku, ktorý je hneď prvý, keď si do vyhľadávača zadáte "beret". Všetky postupy sú v angličtine, ale tú predsa ovládam, tak čo?!

Pustila som sa do "projektu" (strašne sa mi páči, ako zahraničné bloggerky robia svoje PROJEKTY vo svojom STUDIO = venujem sa niečomu, čo ma baví a kde ma to baví. Typická slovenská / česká žena povie, že niečo ROBÍ v svojom PRACOVNOM kútiku - ak vobec nejaký má :-) )

Po piatich hodinách cinkania ihlicami sa mi podarilo stvoriť čiapku pre trpaslíčku...
Keďže žiadnu nepoznám, sadla som k netu, prešla a ešte raz si preložila postup... nuže, tak to musí byť v hrúbke vlny a ihlíc. A keďže vlna, ktorú som mala doma, nie je dosť hrubá na vačšie ihlice (alebo by sa veľkými očkami v čiapke veselo preháňal vetrík - teda by bola na nič), čiapku som spárala a pustila sa do práce znovu....



Druhý pokus je už lepší :-), moj chlap sa ma síce po návrate domov vrtiac hlavou spýtal - a TO je baretka? ale aspoň sa dá nosiť....

A - objavila som doma ešte klbko bielej vlny, tudíž pracujem na verzii číslo 3. Keby bol potom prípadne záujem, postup v slovensko-češtine rada zverejním....

No comments: