A bocian priletí za...

Oct 18, 2009

Staršie výtvory

Blíži sa nám sťahovanie do nového bytu a tak trošku zanedbávam svoje šitie :-( ale našla som staršie fotky - ručne šitých vtáčikov, nafotila som ich ešte pred tým, ako som ich rozvešala na vence na dvere...




Zatiaľ jediná etue podľa iného strihu, so zipsom a s mašličkou zo zamatovej stuhy... mašlička mi dala fakt zabrať!!










Moja druhá etue, ktorú som ušila ešte s klasickou patentkou. Na fígel s magnetickým zapínaním som prišla až neskor...









2 comments:

Reia Aria said...

Ahojda Mili, tak konečně píšu:-). Moc děkuji za návštěvu blogu. Tvoje etue jsou naprosto super, moc se mi líbí růžové a ta s barokním vzorem. Jak říkám, já neumím šít vůbec, takže obdivuji a kochám se!
Určitě budu Tvůj blog sledovat a těším se na novinky. Hodně návštěv a inspirace, zdraví Sharka.

Mili said...

Ahoj Sharko, taky moc děkuji za návštěvu blogu, doufám, že se ještě naučím fotit tak krásně jako Ty (a od Ježíška si na to přeji kvalitnější náradíčko), snad Ty návštěvy u mě pak budou o hodně příjemnější....